رمان بیا رفیقم باش قسمت یازدهم

-سلام                                                                                      

امیر ماهان:سلام

-میتونم باهاتون صحبت کنم

امیر ماهان:بفرمایید                                                                                    

رفتیم کافه دانشگاه داستان زندگیم را براش تعریف کردم

امیر ماهان:خیلی عالیه اما چرا برای من تعریف میکنید

-خواستم بگم با من ازدواج میکنید

امیر ماهان:من نمی فهمم برای چی؟

-تنها شرط رفتن من به خارج ازدواج است.شما فقط با من ازدواج کنید بعد تظاهر میکنیم اشتباه کردیم و طلاق میگیریم و بعد هرکسی میره دنبال زندگی خودش

امیر ماهان:ولی اخه                                                                            

-از تسبیحی که در دست دارید معلومه آدم دست بخیری هستین خواهش میکنم.

لبخند زد و از سر میز بلند شد.

میدونستم که قبول نمیکنه.

پاشدم برم خانه که الیسا را دیدم که کنارش یک پسر قد بلند و چشم رنگی دیدم.

-سلام

الیسا:سلام عزیزم خوبی؟به پسره اشاره کرد:ایشون ایلیاد شوهر بنده هستن

-سلام خوبین. الیسا جون ماشالله چه سلیقه ای داری

الیسا: قربونت برم

-ببخشید من عجله دارم باید برم

الیسا:باشه عزیزم برو به سلامت

زنگ در را زدم مامان ستاره در را باز کرد رفتم تو

-سلام مامان

مامان ستاره:سلام عزیزم بیا ناهارتو بخور

ناهار را که خوردم سفره را جمع کردم ضرفا را شستم رفتم توی اتاقم خواستم درس بخونم اما ذهنم همش درگیر بود که امیر ماهان قبول میکنه یا نه زنگ زدم به سرنا.

-سرنا                                             

سرن:باز چی شده رایا

-سرن زندگیم نابود شد

سرن:واسه چی

-به پسره پیشنهاد ازدواج دادم فکر نکنم بیاد خاستگاری

سرن:دختر تو چیکار کرد پیشنهاد ازدواج دادی بخدا احساسی تصمیم گرفتن خوب نیست

-وای خدا سرنا میخواهم ببینمت

سرن:بیا پاتوق همیشگی

-باشه خداحافظ

بلند شدم لباس هایم را پوشیدم.به مامان ستاره گفتم با سرن میریم بیرون.

پاتوقمون یک کافه ی دنج و قشنگ بود یک قهوه سفارش دادم.

سرن:خوب داستان را تعریف کن ببینم چیشده.

ماجرا را بهش گفتم.

سرن:اگه بیاد معلومه عاشقت شده

-از علی آقای شما که بهتر نیست

سرن:عه درباره ی شوهر من درست صحبت کن.

-وای چه رمانتیک

سرن:به نظرت قبول میکنه                    

-خدا کنه قبول کنه چون کسی دیگه ای نیست

سرن:میشناسیش رایا

-آره بابا دوست رضاست اسمش امیر ماهانه فامیلیشم اخلاقیه

سرن:خوب اگر قبول کرد از رضا بپرس پسر خوبیه یا نه           

-زندگی ما موندگار نیست سرنا جان

سرن:ولی رایی از نظر من داری اشتباه میکنی

-وای سرن باز شروع نکن

سرن:برو دنبال کسی که دوسش داری

-من کسی را دوست ندارم

سرن:ای بابا من هرچی میگم باز حرف خودتو می زنی حالا شغلش چیه

-فعلا شغل مغل نداره مهندسی میخونه

سرن:آهان

-راستی سرن این ماشین جدیده مال توئه

سرن:بله بابا جونم خریده

-مبارکه

بعد از اینکه آبمیومون را خوردیم سرن من را رسوند خانه.

زنگ در خانه را زدم رفتم تو.

ادامه دارد...